Kantoorcoach
Simpele stappen, Enorm effect
Heb je het gevoel dat je achter de feiten aanloopt?
Je e-mail inbox is overvol en je ervaart stress en mist belangrijke informatie
Je mappen en bestanden zijn onoverzichtelijk
Je bent veel tijd kwijt met zoeken naar belangrijke documenten
Je ervaart onrust doordat overzicht op je werkplek ontbreekt
Je komt om in de afspraken, maar komt niet toe aan wat je echt wilt doen
Na het werk heb je weinig energie meer over voor familie, vrienden of hobby's
Je wilt een fijne werkomgeving, meer overzicht en minder stress.
Stel je voor dat….
…. je een georganiseerde werkplek hebt en dat je alles wat je nodig hebt snel kan vinden, zodat je na een dag werken tevreden en ontspannen naar huis gaat.
En dat je meer tijd kan besteden aan de dingen die jij belangrijk vindt.
Met een simpele methode help ik je met het organiseren en structureren van je werkplek.
Wil jij een fijne werkplek?
Ik help gedreven ondernemers en kantoorpersoneel in Heiloo of omgeving met een georganiseerde werkplek, zodat ze meer rust ervaren en meer energie overhouden.
het structureren van je documenten en mappen op je computer, zodat je alle documenten weer kan vinden.
het structureren van en effectief omgaan met je e-mail, zodat je effectiever met je tijd om kan gaan.
het organiseren van je werkplek, zodat je ruimte om je heen hebt en rustig kan werken.
pro-actief plannen van je agenda, zodat je helder hebt welke acties en taken je moet doen.
Met een 1-op-1 sessie, gaan we samen aan de slag, zodat er weer overzicht ontstaan.
Jij bepaalt het doel en het tempo.
Na de sessie werk je in een georganiseerde omgeving
Werk je efficiënter en kun je snel vinden wat je nodig hebt
Ervaar je meer ontspanning in je werk
Kun je beter focussen op belangrijke taken
Tijdelijke ondersteuning op de administratie, zodat de achterstanden worden weggewerkt.
Heb je tijdelijke hulp nodig voor je administratie? Ik bied specifieke ondersteuning voor organisaties die een handje extra kunnen gebruiken bij administratieve taken, zoals:
Opstellen en implementeren van administratief beleid, zodat je processen soepel en efficiënt verlopen.
Gegevens invoeren en administratieve systemen bijhouden, zodat je up-to-date bent zonder achterstanden.
Werkdruk en ziekteverzuim
In 2015 is er een onderzoek gedaan door NBPO. Door de snelle communicatie via e-mail en de invloeden van social media is het minder vanzelfsprekend dat men zijn eigen werk kan organiseren. Op school heeft men het niet geleerd. Je ziet mensen omkomen in het werk en ziek worden. Met het aanleren van de juiste vaardigheden kan een groot deel van de problemen voorkomen worden.
Bron: Werk & Veiligheid.nl
Wat anderen over mij zeggen
Het geeft heel veel rust dat er zoveel is weggegooid of meer samengevoegd zodat er veel minder mapjes zijn.
Je legde het rustig en gestructureerd uit.
Dacht ook goed mee met mijn specifieke situatie
Ook goed dat je mij steeds liet beslissen en niets pushte of een oordeel uitsprak
Dank voor je hulp
Het bundelen van alle lossen taken in mijn agenda geeft door de week meer rust.
Het is mij nog niet gelukt om alle taken te verschuiven naar het moment van de week maar ik ben wel gestart.
Het toevoegen van reistijd en rustmoment tussen overleggen is mij ook door drukte niet gelukt mar ik ga dit zeker oppakken.
Top: je brengt op een rustige manier goede tips over. Je hebt een goed beeld wat help bij het plannen en overzicht houden.
Ondanks dat ik goed op weg ben wist je toch nog advies te geven.
Wil je ruimte om je heen en in je hoofd?
Neem contact met me op en we kijken samen wat jouw volgende stap is!
Intake is gratis en vrijblijvend.
Contact
MetMiran Professional Organizer
Miranda van Dijk
info@metmiran.nl
06- 23052083
Heiloo
Sociale media
Aangesloten bij de beroepsvereniging: NBPO
KvK: 85819999
AGB-code: 98107768